Pebevo is in 2014 opgericht, en doorgegroeid tot een mooi kantoor met een dienstenaanbod van beschermingsbewind, mentorschap, curatele en budgetbeheer. Waarbij een specialisatie ligt in het communiceren en omgaan met een verscheidenheid aan doelgroepen. Dit mede door de jarenlange kennis en ervaring van de bewindvoerders in het werkveld van de maatschappelijke dienstverlening/ forensische zorg en welzijn.
Pebevo vind bereikbaarheid en transpirantie belangrijk en werkt daarom met ruimere bereikbaarheidsuren en Onview. Iedere klant bij Pebevoo krijgt een inlogcode tot zijn eigen portal en kan elk moment van de dag meekijken in zijn eigen dossier.
Om een aanmelding/ intake/ boedelbeschrijving of rekening en verantwoording te bespreken komt Pebevo bij u thuis. Echter indien gewenst kunnen afspraken ook op kantoor plaats vinden. Dit echter altijd op afspraak om te voorkomen dat u voor een gesloten deur komt te staan.
Bij Pebevo werken momenteel 6 medewerkers: